2012. december 11., kedd

Sajnálom

Sajnálom. Egyszerűen nem vagyok képes megírni ezt a bejegyzést. Nem azzal van bajom, hogy ki lett a világbajnok, hanem azzal az érzéssel ami elönt akkor mikor kb. a közepénél járok. Többször próbálkoztam megírni ezt, de valamilyen keserű érzés elfog ilyenkor, és egyszerűen képtelen vagyok megcsinálni. 

Viszont, van egy meglepetésem,- ha egyáltalán vannak még olvasóim. :(  Mégpedig az, hogy a jövő szezontól  másképp fogom írni ezeket a beszámolókat. Kaptam jó, és rossz visszajelzéseket is. Nos, inkább hallgatok arra akik azt mondták, hogy túl 'sablonos'. Igazuk van. A blog jövőre kicsit személyesebb lesz. Értem én ezalatt azt, hogy inkább az én véleményem lesz benne. Gondolkodtam azon is, hogy megmaradjon-e a pontos elemzés. Nem. Nézegettem a neten, és nagyon sok ilyen blog van. Nem akarok a sokadik lenni a sorban. Míg el nem kezdődik a várva várt idény nyitó Ausztrál-Nagydíj, addig próbálok naponta hozni érdekességeket, vagy valamit. Nekem is iskola van, így a naponta is frissítéssel bajok lesznek, de ha magamból indulok ki akkor meg fogom oldani. 

Legfrissebb hírünk:

Mark Webber, tegnap twitter-en posztolt ki egy képet, melyen látható, hogy az ausztrál pilóta lábából mekkora fém darabot távolítottak el. Aki esetleg nem tudná, Mark 2008-ban balesetet szenvedett egy mountain-bike-al. Ezt a fém rudat távolították el a lábából.:

2 megjegyzés:

  1. Szerintem érdekes a blogod, és semmiképpen ne hagyd abba..már csak azért sem mert a cikkek nem hosszúak de a lényeget összefoglalják.Ha összehasonlítom a többi oldallal akkor magasan felülmúlod őket! én aki nem tudok túl sok mindent az F1-ről legalább az eredményeket megtudhatom, és különlegességeket is.:)

    VálaszTörlés
  2. Egyet értek az előttem szólókkal.
    Lassan már elkezdek érdeklődni az F1 iránt, így tovább.
    Inkább sportkommentátorként kerülj a pályára mint grid-girl vagy szemétszedőként.
    take a chance!:)

    VálaszTörlés