2013. január 5., szombat

Álom F1

Sziasztok!

Nos, ma jókedvemben vagyok, habár fáj egy kicsit a fejem, (de ez már nem tartozik ide:)) úgy gondoltam, hogy megérdemeltek egy kis olvasnivalót így hajnalba, mint egy.....hajnali-mese. :) Személyesnek személyes, de olvassátok! 

Mindenkinek jó éjszakát, és álmodozzatok a saját Álom-F1-etekről. Vagy az enyémről. :)
Ajánlok egy zenét ehhez a sok íráshoz, amely elmulasztotta a fejfájásomat, és szerintem ez egy igen szép szám. :)
Valamint, nekem nagyon bejött ennek az autónak a hangja. Igazi zene volt a füleimnek. Alapból bejön az autó is, és ez a csodálatos hang még szebbé teszi az F12 berlinetta-t

Az álom F1 ala Petra

Mint ahogyan azt a fenti cím is említi, most kifejtem az én Álom F1-emet. (Álom-pilóta, Álom-pálya, Álom-autó)
Pilóta:
Nos, ha pilótában gondolkodom, akkor muszáj azt mondanom, hogy Ayrton Senna+ Fernando Alonso+Kimi Räikkönen lenne a tökéletes pilóta. Ayrton-t a tehetségéért, Fernando-t a vérmérsékletéért, és Kimi-t is a vérmérsékletéért. Fernando-t a tüzes spanyol vére miatt. Kimi-t pedig a higgadt, hideg-vérű finn személyisége miatt. (No, persze a stílusa miatt:) Az álom pilótám - kitalált nevén: Ayrnanmi- szót fogad a versenymérnökének, csapatának, de ha jobb ötlete van azt feltétlen megosztja vele. Az én álom-pilótám nem egy "flawless" pilóta, hanem egy hibákkal rendelkező, de hibáival tökéletes pilóta. (Ilyen pl.Alain Prost) Nagyon fontos, hogy a versenymérnökét-mikor a pályán van- önmagának tekintse, és mindent elmondjon neki magáról, ami esetleg közbejátszhat a vezetésébe, koncentrációjába.  Nem kell túl nagy IQ szinttel rendelkeznie, elég csak az, ha csak tisztában van az autó dolgaival, és csak egy picit is tud segíteni annak a fejlesztésében.

Pálya:
Nos, nekem van egy álom-pályám méghozzá, ez a Monza-i pálya. Imádom ezt a pályát, szerintem nem vagyok ezzel egyedül. :) De valami gyorsabb kéne, ami nem túl megterhelő a motorok, és az egész autó számára. Mondjuk az Eau Rouge kanyar biztos benne lenne. Elég hosszú lehetne, sok hosszú egyenessel, melyben használható lenne a DRS, és sok előzés lenne emiatt. Na igen, ez nem a pályákhoz tartozik, de azon csapatokat is kiszórnám akik nem tudnak nagyon tempót felvenni (nincs velük semmi bajom, sőt a Caterham-ot még szeretem is, de egyszerűen az általam alkotott álom F1-ben nincs nem-top-csapat)
A kanyarjairól annyit, hogy lenne benne 2-3 sikán, és egy éles visszafordító kanyar. Utcai-pályába ez elég izgi lehetne, de nekem jobban tetszenek a 'sima' pályák, így ez is az lenne. Majd ha egyszer ráérek egyszer megrajzolom , persze nem mérnöki pontossággal, és felteszem ide.

Autó:
Autó...autó... tág fogalom. Egy ilyen autó-mániás embernek, mint én ezt vétek mondani, hiszen ilyenkor a fantáziám el kezd munkálkodni, és arra eszmélek, hogy megteremtettem egy csodát, amely valószínű sosem lesz megvalósítva.... Szóval kezdjük is a motornál. V16-os, 7993cm3, akárcsak az általam olyan nagyra becsült Bugatti Veyron-nak van. Ezáltal, aki csak egy kicsit is konyít az autókhoz rájön, hogy ez egy felettébb gyors jármű lesz. Külsőleg a 2012-es Ferrari, a 2006-os Ferrari és a Mclaren mp4-4 -ra hasonlítana. Őszintén nem tudom, hogy nézne ki összemixelve...( ha esetleg ezután megtudnám, és csúnya lenne, akkor ne vegyetek rossz ízlésűnek. Azonnal javítani fogom;)) Most a fejemben kavarog egy csomó gondolat, és sajnos nem vagyok annyira fejlett író, hogy ezeket szavakba öntsem. Igazából egy rajz fogja ezt majd(!) bemutatni. Amin el fogok kezdeni dolgozni...


2 megjegyzés:

  1. Fergeteges a blogod,istenkirályon fogalmazod meg a véleményed,a szókincsed istencsászár! Sok sikert kívánunk a többi írásodhoz is!Te kis fantörpikus PetrAlonso! puszikaa

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm ezeket a dicsérő szavakat;) Én sem mondhattam volna szebben. Te kis csodálatos megjegyzést író NévtelenF1Lady. :)

    VálaszTörlés