2013. március 17., vasárnap

2013. Ausztrál Nagydíj Futam

Futam a kenguruk hazájában

Első gondolatom a futam után az 'azta' szó volt. Egy évadnyitó futamhoz hű volt a verseny.
Nagyon nagyon nagyon büszke vagyok a Ferrarira, hogy most nem 2mp-re vannak a vezető csapattól, hanem 0,2-re.  Mint Szujó Zoli is mondta,ez a futam még nem jelent semmit, olyan mintha egy totál külön futam lenne.
Engem személy szerint nem rémisztett meg a Red Bull első pár körben lévő előnye. Bíztam Alonsoban és a Ferrariban. Ezek szerint nem hiába. 
Akin igazán meglepődtem az Adrian Sutil volt. Az, hogy mire képes ez a fiatal legény úgy, hogy kihagyott 1 évet, az csodálatos és becsületre méltó. Nem döntött rosszul a Force India, mikor őt igazolták le. 
McLarenben, mint csapatban bíztam, de ez még nem jelent semmit. Button 9., míg Pérez a 11.helyen végzett. 
A verseny legszebb pillanata az volt, mikor Fernando gyönyörűen megelőzte Lewis Hamiltont a 32. körben. Ez mutatja azt, mennyire jó és tapasztalt pilóta Fernando. 
Felipe Massa-ra nagyon büszke voltam. Az a Felipe, aki tavaly ilyenkor volt, sehol sincs. Gyönyörűen teljesített az egész futam alatt, és 4.helyen végzett. A verseny kezdetekor reménykedtem a dobogóban, de sajnos hiába. 
Sejtelmeim a Mercedessel kapcsolatban nem igazolódtak be, mármint most arra célzok, hogy abban hittem, hogy sikerült egy megbízható, versenyképes autót gyártaniuk. A versenyképesség megvan, de a megbízhatóság már kérdéses. Viszont egy dolog nagyon zavar Mr. Hamilton-ban. Mint ahogyan Zoltán is említette Lewis kezdi felvenni ezt az amerikai rapper stílust, ami engem totálisan hidegen hagy, de már a beszédjére is kezd kihatni, ezáltal az én középfokú angol tudásomat dobhatom a kukába. 
Hogy őszinte legyek, nem lepődtem meg az eredményen, úgy értem, mindenki tudja, milyen jó pilóta Kimi, Fernando és Sebastian, nemde? Ugyan én az első két helyet megcseréltem volna, nagyon örültem a finn győzelmének.
Szujó Zoli megint odatette magát, kommentálásilag. Kedvenc megszólalása számomra ez volt: "Kimi Räikkönen akinek a csapat szponzora miatt a haja sem korpás."

Ezzel a csodás mozgó képpel búcsúzom:
Megérdemelte a finn!

A végeredmény:

2 megjegyzés:

  1. Igen, én épp ilyen évadnyitó futamot képzeltem! Tényleg elég izgalmas volt bár sajnáltam Alonsot!
    xxx

    VálaszTörlés
  2. Az én ízlésemnek is tökéletesen megfelelt. Alonso meg majd összeszedi magát, mert ha megnézed, ez sem egy olyan hű de rossz hely. És, ahogyan ezt tudjuk : az Ausztrál nagydíj csak egy külön verseny, ami semmit sem mond az erőviszonyokról.
    xx

    VálaszTörlés