2013. március 28., csütörtök

Vettel-mizéria


EMBEREK KÉRLEK TITEKET, HOGY NE LEGYETEK ILYENEK. NEM SZERETHET MINDENKI MINDENKIT A RAJTRÁCSON, DE LEGALÁBB LEGYETEK TISZTELETTEL RÁJUK!!!!



Őszintén nem értem mit kell ezen a futamon még rágcsálódni. OK. Azt értem én, hogy elég baj volt az amit Seb csinált, és én sem írtam róla túl kedvesen, de le lehetne már szállni róla. Értem én ezalatt azt, hogy egy csomóan azt mondják, Vettelt el kéne tiltani a következő futamról, meg ilyesmi. Nos, akkor én itt szóba hoznám a Senna-Prost csatákat. Na mi volt akkor kérem szépen? Pontosan ugyanez. Értem én a jogos felháborodásokat, mert én is Vettel ellen vagyok, viszont megtudom érteni azokat is akik mellette állnak. Érv ellene, hogy csapat utasítást szegett meg, ami elég nagy baj. Meg ameddig a csapat adja neki a megélhetésre való pénzt addig fogja be szépen a szájacskáját és kövesse az utasításokat. Érv mellette, hogy versenyzőből van ő is, és alapvetően a nyerés a cél. És akkor most ismétlem magam. Senna-Prost? Ugyanilyen gyönyörű csatákat láthattunk és én ezt hívom autóversenyzésnek. Ameddig vigyáznak egymásra addig nyugodtam csinálhatnak meggondolt dolgokat. (Persze amennyiben a csapat engedi, de ez már megint ellene szól.)

Most már tényleg hagyhatnák lógva Vettelt és ha ez egy anti-Vettel szájából hangzik el az már tényleg valami. Én nem szólhatok a nagy sztároknak, hogy kuss erről, de szépen kérlek titeket, olvasóimat, hogy amennyiben titeket is zavar ez a túlkomplikáltság akkor ne írjatok kommenteket semmilyen ezzel foglalkozó cikkhez, mert az csak oxigén a tűzre. (Nem jut eszembe ez a hasonlat, bocsi. :))

És a másik dolog ami engem nagyon kiakaszt, hogy nagyon nem tisztelik az emberek a kedvencük ellenfelét. Hívjatok naiv lánykának, de ez nekem eszembe se jutna. Most nézem az egyik facebookos oldalt, ahol az egyik kedves rajongó (bár én az ilyeneket inkább hívnám divatszurkolónak) még rendesen sem tudta leírni Vettel nevét. Higgyétek el, nekem se a kedvencem a drága német, de én legalább tartom annyira őt, hogy a nevét rendesen leírom és nem hordom le mindennek. 
Itt vannak a 'kedvenceim' : "ez kérem a balfaszság művészete normális versenyző ki ment volna a boxba,de ő,nem normális."  ezt egy olyan képhez írták, ahol Fernando első szárnya épp csálén áll. 
 2 szarházi főleg az a Fettel -.-   ugyanahhoz a képhez írták és erről beszéltem, hogy nem bírja még Sebastian nevét sem rendesen leírni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése