2012. november 23., péntek

Nem tudom, ki, hogy van vele, de én nagyon sajnálom azt, hogy Michael Schumacher idén VÉGLEG távozik a Formula1-ből. Számomra Michael egy hős volt. Egy sport legenda, aki teljes egészében a versenynek élt, míg versenyzett. Sokak szerint csak mákja volt a 7 világbajnoki címmel, de én nem hiszem, hogy egy 0 tehetség ember megkapna ennyiszer bajnoki címet. Egyik szemem sír, másik nevet. Hogy miért? Egyszerű. Azért sír, hogy ez lesz Schumi utolsó futamja, időmérője, szabadedzései. (Na, meg persze ha legeslegvégső esetben nem nyerné meg a kedvencem a VB-t. DE erre még gondolni se szabad:)) Azért nevet, mert megkaptam Istentől azt a lehetőséget, hogy láthattam őt- mind TV-ben, mind élőben- versenyezni, azt csinálni amit szeret. Egy dolog biztos, több ezer (talán a millió se lenne túl nagy szám) rajongó sírni fog az utolsó verseny után. Én biztos köztük leszek, a bajoki cím miatt, és a távozása miatt.
Kegyetlen érzés lesz úgy nézni egy futamot, hogy tudjuk ő már nem ül abban az autóban. Egy nem rajongónak ez nem lesz érthető. Gondoljon bele mindenki milyen lenne az, ha a kedvenc sportjából a kedvence menne el. Remélem legalább összehoz egy dobogót, bár nem tudni, mire képes a Mercedes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése