2013. május 9., csütörtök

F1es alkalmazások

Halihó emberek!


Nemrég olvastam egy cikket valamelyik nagy F1-es oldalon azokról az alkalmazásokról, amelyek segítenek eligazodni a Forma 1 világában. Nos én nem koppintom le a cikket, hanem 'újraírom' azokra az alkalmazásokra amik F1el kapcsolatosak, és nekem beváltak.
*Mivel Androidos a telefonom nem tudhatom, hogy az Apple store-on mik vannak, de biztos vannak hasonlóak. Vagy éppen ugyanez is lehet, hogy ott van. *



Nem nagyon tudok sorrendet tenni, de talán a legjobban a Red Bull F1 Spy tetszik, amit a Red Bull-os telefonzsenik csináltak. Az egész app arról szól, hogy van egy csapattag (?) akitől Twitteren lehet kérni dolgokat. Pl: az egyik ember egy képet kért Vettel (mocskos) zoknijairól. És itt is a kép:

*szerintem mocskos és undorító de hát ki vagyok én hogy elítéljem mások ízlését*

De persze a nagydíjakról sem feledkeztek meg, van benne pályarajz, érdekességek, és bármi más amire szükséged van. Szó szerint. 



Mivel nincs sorrendem ezért csak felsorolom a dolgokat amik a telefonomon foglalják a helyet.



Michelisz Norbert by Qualysoft SME Solutions:



Nem éppen Forma 1, de viszont autósport és már az előző bejegyzés is a WTCC-ről volt. 
Ez az alkalmazás tulajdonképpen Michelisz Norbi blogja. Amikor unatkozom mindig ezt olvasom, és ő az egyik példaképem a blogolásban. Érdekes cikkeket ír, és élvezet olvasni. 

Formula 1 Pit Radio by John Eveli



Nagyon nagyon ajánlom mindenkinek ezt az alkalmazást, mert sok rádióbeszélgetést ír le amit alapvetően a közvetítésben nem mondanak. Aki tud angolul csak egy kis szinten annak tökéletes. John Eveli-nek, a szerkesztőnek van egyébként két Twitter oldala is (én követem) és oda is kiírja ezeket. Szerintem ha letöltöd egyszerűbben eligazodsz a tweetjei között, nem kell kibogarásznod a többieké közül. 


Ferrari Watch Live WP Lite by mango concepts



Nagyon elegáns háttérkép és egyben óra is. Jelenleg nincs a telefonomon, mert sok energiát leszívott. Egyébként akinek hosszú életű aksija van annak ajánlom, mert dizájnos és nagyon szépen lehet látni az időt. 


Unofficial Live F1 Timing by ProCo Apps



Sokak szerint felesleges, mert nem frissítik és csak a nagydíjak után jó. (Ami részben igaz) Én személy szerint arra használom, hogy mikor írom a bejegyzéseimet és pont nem jut eszembe ki lett a 16. akkor megnézem. Tulajdonképpen egy eredmény jelző. Ha rákattintasz a névre kihozza a leggyorsabb körének és utolsó körének idejét, valamint a rajt-cél helyeket. Nem ajánlom annak aki valami pluszt akar tudni ezáltal.


F1 Battery Widget by Marcin Stepien



Akkumulátor töltöttségi szintjét jelző F1-es autó alakú 2x2-es vagy 2x4-es widget. 
Lehet az én telefonommal volt a baj, de állandóan 100%ot jelzett amit én hülyeségnek tartok, és kukába is dobtam. A vélemények jók róla úgyhogy lehet csak az én telefonommal van a baj. Alapvetően az ötlet tetszik.


Red Bull AR Reloaded by Red Bull



Na ez az a játék ami kifogott rajtam. Nem tudom hova tenni. Nem mondom azt magamról, hogy hű de nagy virtuális pilóta vagyok, de nem is vagyok a legbénább. Mikor én játszottam vele már a harmadik kanyar után a falhoz vágtam a telefonom annyira idegesített az irányíthatatlansága, de mikor odaadtam tesómnak pár perc múlva tök nyugodtan visszaadta úgy, hogy megnyerte a versenyt. A játék ötlete jó, mert régóta keresek egy ilyen kormányzós játékot, de ami jó volt az idáig csak a Raging Thunder volt, de azt már unom. 


F1 Countdown Widget 2013 by hamiltonweb



A legjobb szó ami jellemzi: korrekt. Sem több sem kevesebb mint kell. Kiteheted a főoldaladra és várhatod a következő futamot. Amit kell azt tudja szóval 10/10.


F1 2013 Timing App - Basic by Soft Pauer



Ha nem lenne a teljes verziója 7000 Ft akkor ez lenne a valaha gyártott legjobb alkalmazás. Láthatod a pályán az autókat, végig követheted egy pilóta körét a pályán, és még kitudja mit rejt a fizetős verzió. Az egyetlen furcsa dolog, hogy nem értem futamok között (hétfő-kedd-szerda-csütörtök)  mit keresnek a drága pilóták a pályán. Illetve nem is ők hanem a szellemük (?). Mindegy, ezt az apró bökkenőt leszámítva nagyon jó az app.


Grand Prix Story (Lite) by Kairosoft



Nincs igazából több ilyen alkalmazás, de a 10 olyan szép és páros szám szóval ezt még hozzáírom.
A lite szó azért van zárójelbe mert ha ott van akkor ingyenes ha nincs akkor fizetős. Kb. 1000 Ft az ára, és én meg is vettem a régi telefonomra, csak sajnos az már meghalt. Lehet csak az emlékek szépítik meg, de emlékeim szerint kiváló játék volt. A fejlesztések a versenyek, az alkalmazottak és a versenyszériák is reálisak voltak. Én az utolsó 'szintnél' akadtam meg amikor már semmit nem tudtam hova fejleszteni, és a pilótámat is lecseréltem 500szor, edzettem és mindent csináltam vele, de így sem sikerült legyőzni azt az egy valakit aki a végén mindig felrobbantotta az autómat. ( Felrobbantás alatt azt értem, hogy mikor sokszor nekiütközöl a másiknak akkor a játék úgy gondolja, hogy élőbe ilyenkor felrobbannál szóval eljátssza ezt. )



Ne feledjétek, hogy hétvégén Spanyol Nagydíj és valószínű megint egybe fogom írni az időmérőt és futamot, ha az időmérőről semmit nem lehet írni. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése