2013. május 6., hétfő

WTCC

Üdvözlet mindenkinek ma a felhők fölött jelentkezem!

Gondolom a címből rájöttetek hogy hol is voltam. Igen! A WTCC-n. És nem. Nem futamelemzést meg ehhez fajta gagyiságot fogok megírni hanem azt amit ott tapasztaltam.


Nos akkor vázoljuk is fel a helyzetet. Minden kép amit kapcsolok ide az enyém. A Gold4 tribünből fotóztam őket, és mindenkinek melegen ajánlom ezt a tribünt. A legjobb!


Szóval most ez inkább egy napló bejegyzéshez fog hasonlítani mintsem egy komoly versenyelemzéshez.
Kezdjük azzal ezt a Disney mesét, hogy a Miskocról Mogyoródra tartó utat végig mozogtam, mert nem tudtam magam lehűteni. Végülis bealudtam... Hozzá kell tegyem hogy reggel fél 7kor indultunk, és én nem vagyok hozzászokva a korai ébredéshez.

Szóval mihelyst felértünk a pályához parkolóhelyet kellett keresni. Csak halkan megjegyzem hogy a Warm Up-ra már fent voltunk, így is rengetegen voltunk. És a legszebb dolog majd a végén lesz.
Mikor bejutottunk a kapun egyből sietősre vettük a léptünket, és a Gold4tribün felé vettük az irányt, megtaláltuk, leültünk, és kb. semmi érdekes nem történt az első Auto GP futamig. Mikor megszólaltak azok a motorok szerintem minden kilátogató szívében megmozdult valami, és onnantól kezdve én a felhők fölött járkáltam ki és be a paddockba. Annyit hozzá kell tennem, hogy Auto GP-t idáig nem sokat néztem, de most már eléggé kiváncsi vagyok rá. Ghirelli nagyon megfogott. Elég nagy tehetség a srác. De azért Kiss Pál Tamásról sem szabad megfeledkeznünk, aki nagyon szépen ment.

Mialatt a Spedd Euroseries ment én és a tesóm elmentünk felfedezni a terepet. Azaz elmentünk a paddockba és nagyon sokáig vártunk aláírásra, de sajnos senkitől sem kaptunk. Itt panaszkodnék a szervezésre, hogy milyen rendszer alapján hívták be a kordonon belülre az embereket, de hát most már nem tudok mit tenni ellene. Mellesleg minden rosszban van valami jó, a Valvoline-s lányok dobáltak pár autós mobiltöltőt, amiből én és a bátyám is kaptunk egyet.

Ezután visszamentünk a helyünkre, mert kezdődött az első futam! 
/A futamról nem írok semmit, hiszen akit érdekel az megnézhette a TV-ben, nem vagyok WTCC-re 'szakosodva'. / Ha idáig azt mondtam, hogy a felhők fölött voltam, akkor tévedek. Ilyenkor támadt rám az az érzés, hogy nekem ilyenre szükségem van! Ez az éltem része valóban. Azok a hangok, az a látvány.. S, a legszebb érzés mindebben az, amikor egyszerre hördül fel az egész nézőközönség, egyszerre tapsolunk, üvöltjük telitorokból, hogy 'Szép volt fiúk!' vagy csak szimplán érzéstelenre tapsoljuk a kezünket. Minden szép előzés, valamint kilökés, baleset után volt pár ember akik totál ismeretlenbe elkezdtek beszélni az esetről. (példa: a fenti 15.sorból a 2.sorban lévő kettő ember megbeszélték a második futam elején történteket).
A futam kb. 2 percnek tűnt, annyira nem vettem észre az idő múlását. Azt sem vettem észre, hogy a kezemet égeti a nap, és rákvörös.
Innentől képkiesés csak arra emlékszem, hogy talán a VIP átlagsebességtartó verseny után elmentünk tesómmal a paddockba.

 Mire feleszmélek, már van közös képem Szujó Zoltánnal:
Van egy képem Tarquini Hondájában (amúgy több):

Nagyon sokk alatt voltam mikor beültem ebbe a csodába, szóval a mosolygás hiány nem meglepő

És ugyan nem volt benne motor én mégis remegtem mikor ott voltam

Ezek után boldogan mehettem haza, (illetve először a helyemre, hogy megnézzem a WTCC második futamát) hiszen ha autogramot nem kaptam, de csodálatos élményekkel gazdagodtam. Nagyon nem örülök annak ami a második futamon történt, de hát ez az élet. És Norbi így is gyönyörűen teljesített. 
A futam végén, mikor indultunk haza, talán mi voltunk az elsők akik elhagyták a tribünt, és mégis másfél órát kellett ülnünk az autóban, mire kiengedtek minket a parkolóból.

Összességében az érzéseim ezzel kapcsolatban azok, hogy a WTCC család egy sokkal közvetlenebb család, mint mondjuk a F1. Úgy értem, ha kimész a F1-re nem sok pénzzel, akkor meg tudsz fizetni (lehetőleg) egy 10ezres álló jegyet, és a paddockhoz még beosonni sem tudsz. A pilótákkal meg ha esetlegesen összefutsz nem fognak leállni veled csevegni. A WTCC-nél meg 3000 Ft a hétvégi jegy, bárhova ülhetsz. 3000Ft a paddock jegy, megéri.. És mint ahogy említettem azt, hogy az egész közönség egy emberként viselkedett, és nagyon kedvesek is voltak (voltunk) egymással. A szervezéssel volt egy kicsi gondom. Például lehetett volna a WTCC második futama után berakni ezt a VIP versenyt, mert így szinte mindenki a WTCC miatt jött ki, és mikor vége volt a futamnak mindenki egyszerre ment ki, és a parkolóból kijutás elég macerás volt. De viszont az nagyon tetszett ebben az egészben az, hogy voltak ilyen kartonból kivágott pilóták, akikkel pózolhatsz ha nem volt lehetőséged a valódival találkozni.

Szerintem ez volt életem legjobb napja, és annyi képet csináltam hogy lemerült a telefonom az első WTCC futam után. (De szerencsére fényképezőm ott volt :)) Nem számít az, hogy most kb. fel sem tudom emelni a kezeimet annyira le van égve, nem számít, hogy másfél órát vártam abban a hőségben egy autóban. Nem számít, mert rájöttem, hogy nekem ez kell. Kell, hogy legyen valami amihez ennyire kötődni tudjak, és kell valami amikor úgy érzem, hogy itt tényleg magam vagyok. Na ez a dolog a Forma1 lenne, ha engem nézünk. Na, de én mikor mennék a F1re Gold4 jeggyel, vagy paddock jeggyel? Igen, a válasz az hogy soha.
Őszintén bevallom, hogy idáig nem nagyon voltam WTCCs, persze tudtam mi a helyzet, és kik versenyeznek, mik a szabályok, de sosem gondoltam, hogy olyan érzés lehet ez is mint az F1.
 _________________________________________________________________________________

Na és a végére itt van pár random kép és videó (nem tudok videózni) az egészről.


 _________________________________________________________________________________










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése